2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte mig en lägenhet med min pojkvän.

Har du några nyårslöften?

Nej, jag bara sabbar dom ändå..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
icke..

Vilka länder besökte du?
italien och norge..

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Gud, det är många!

Största misstaget?
misstag?.. det vet jag faktiskt inte!

Bästa köpet?
10 januari köpte jag och robin världens bästa katt!

Vad spenderade du mest pengar på?
mat, kläder, cigg m.m

Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina nära och kära såklart.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Saxobeat med alexandra stan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare faktiskt, men glad ändå?

Vad önskar du att du gjort mer?
tränat.

Favoritprogram på TV?
topmodell och desperata hemmafruar.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var på västkusten i en stuga med dom bästa.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
lite som jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0