bra man hade det då

När man gick i skolan så var det bara att man skulle
göra läxorna och komma till skolan sen var det bra?
Nu när man är "vuxen" och bor ensam så har man så mycket
mer på axlarna. Och när man går i skolan så fattar man inte hur det är!
Jag saknar skoltiden. fast det gjorde jag inte när jag gick i skolan
då var det piss. Man är aldrig nöjd, aldrig!
Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Humöret har varit
skit och på jobbet var det skit, allt var skit.
Men men.. så är det väll ibland!
Om en vecka flyttar vi till en ny lägenhet, jag och min
lilla familj på tre. En bostadsrätt, så nu jävlar ska det
målas, tapetsera, ja allt! kuuuuuuul.
(jackan var awesome, fick den igår. som jag
skrev om i förra inlägget ni som ej fattar)





Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att tapetsera. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 12:00:17
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att tapetsera. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0