simon säger han är viktig..

Ja, och de är han ju också. Mycket bra vän! ;) eller hur simon? "hehe".


Onsdag till fredag denna vecka står de städning på schemat på jobbdelen.
Städbiten på stora enso. Provjobbar där denna vecka och idag gick de bra :)
På fredag fyller ju Daniel "Dannar" 20 coola år. Så då får de bli en drink eller två.
Men spara måste jag göra(?!) för jag åker till Milano på måndag!
Till Märthis.. Jag, Sofie och Maria glider ner i en vecka,
eller jag och Maria iallafall för Sofie stannar där 2 veckor till sen tror jag?
De ska bli härligt att komma bort och bara må!
Och uppleva italien och såklart shoppingen ;)

Någonting annat i mitt liv händer inte just nu tror jag,
men jag tycker att de låter helt ok ändå faktiskt!



både jag och nelly sover mycket skönt, "hehe".


Kommentarer
Postat av: roblar

mina damer :)

2011-05-16 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0