ont.

Det enda jag klagar på just nu är
min arm/nyckelben/axel.
Var hos doktorn härom dagen och han klämde
och hade sig. Sen drar han fram världens spruta.
Det tar ett tag och jag känner hur det knakar
och han bara:
- Det är inte så lätt att hitta leden.
Jag bara NEJ JAG KÄNNER DET!! :o
Det gjorde så ont, och jag är en sådan människa
som svimmar av sprutor så jag kände ju hur tjock jag
blev i huvudet så jag bara: jag måste ligga ner!
Men det gick bra, jag blev bara blek som fan! ;d
Men nu 2 dagar efter är jag ju helt knas i armen m.m! Vet inte vad
han gjorde med mitt lilla nyckelben! :p

ha´re! ;)




Kommentarer
Postat av: Malin

jag får ont bara jag läser!!! :O

2011-03-03 @ 21:17:35
URL: http://malinsamulessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0