maggio

Sitter och lyssnar på veronica maggio,
och sitter även och tänker på sommaren.
För nu är den fan här. Det är as varmt ute och
man dör här inne i lägenheten, just nu sitter jag i
bh och trosor och dör av värme.

Denna veckan så är de studenttider för folket
och de var ett år sen jag tog studenten.
Jag skulle lätt göra om 100 gånger om..
Det var den bästa tiden i mitt liv.
Ska in och kolla på balen imorgon!
Sen på torsdag så blir det att kolla på studenterna! :)

Snart fyller man 20 år också. Då är vi nere på kusten och
firar mig i år igen. Men detta år är vi där en hel vecka och
så är Hanna med iår!  Ska bli mycket soft/roligt.

En snabb checkning av mitt liv just nu.
Händer som sagt ingengting spec i det just nu, så


hejdå, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0