katten

För en vecka sen skaffade jag och robin katt :)
Nelly heter hon och hon är att en liten speciell grej.
I början var hon ju livrädd för allt och åt ingenting,
men nu du.. nu äter hon för 5 hästar och leker hela nätterna
och sover på dagarna, haha! :D
Hon är mammas lilla tjej, hehe.

Nyss varit på Ica och handlat mat och lite gott, för jag
ska sätta mig i soffan nu och bara ta det lugnt,
som jag igentligen har gjort hela dagen men.. haha!
Fick besök av Hanna idag med :)
Och imorgon ska mamma och pappa komma hit!
Och såklart wille <3.
Nu ska jag sätta mig i soffan med Nelly och bara må gott
med min förskyldning.

(och ja, robin är i från mig igen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0