black tower

Ikväll blir det att jag, Maja och Anna sitter här
och förfestar för att sedan glida ut på krogen!
Jag upptäckte idag att jag har fan inte varit på krogen
med Maja någongång, även Anna tror jag?
Skumt..
Nyss duschat och ska snart inta garderoben för att lista ut vad man
ska ha på sig en kväll som denna.
Men som vanligt kommer jag stå där och hata ALLA mina kläder
och säga att jag inte har ett enda skit att ha på mig.
Och hata mig själv framför spegeln, typiskt mig. Eller kanske alla tjejer? ;d

Får väll börja då..
Herrrrråå!


Jag och Maja får pryda med en bild..

Kommentarer
Postat av: nelly

Jag älskar det jag ser när jag tittar på dig!

2011-01-22 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0