sorry

Bott i min och robins nya lägenhet i snart 3 veckor,
tiden går så jävla fort!
Och så har jag varit utan nelly i 3 veckor......jag saknar henne sååååå!
hon är hos simon förtillfället men hon kommer nog hem denna vecka.
tyckte så synd om henne nu när vi flyttade och renoverar lägenheten överallt.
så de var nog bäst för henne och vara hemma hos simon och bli bortskämd.
Julafton på lördag också? vad händer med tiden.
Ett halvårsen vi var på grebbestad då och jag fyllde 20 år.. galet!
Nu ska jag fortsätta drömma........

Kommentarer
Postat av: sanna

oj jag är ledsen vännen men där gjorde ni lite fel, katter avskyr att bli flyttade och känna sig övergivna. hade ni haft med henne trots all renovering hade hon fortfarande varit med er, och börjat vänja sig vid lägenheten från början, sammma sak när man åker bort under en längre tid, lämna dom aldrig nånstans, då är dom hellre ensamna med någon som bara ger dom nytt vatten och mat typ. :/

2012-03-31 @ 11:44:17
URL: http://alexandransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0