day by day

Allting känns ju inte bra jämt, eller hur?
Och när det inte gör det så suger det verkligen..
jag ska vara ärlig. När man har ställt in
sig på något, så får man det inte, det suger vvvvvvvverkligen.
Det måste ju alla hålla med mig om?!!
Men, man får ställa sig upp och stå rak i ryggen och kämpa
för det man vill ha i livet, det har jag lärt mig den hårda vägen..
( När blev jag världens poesi kvinna då?)
Jag tar efter min pojkväns ord, day by day.
Det är så sant som det är sagt..







Kommentarer
Postat av: J U I C E F I N A H

SV: Tack :) Nä tyvärr blire nog ingenting.. Ja har tjatat men han säger ba nej :(

2010-10-28 @ 16:48:13
URL: http://juicefinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0