jag verkligen klarade det.

I 12/13 (?) år gick jag i skolan. Varje dag samma sak varje dag.
Lära sig nya saker varje dag. Alla prov man har gjort under sitt liv och
alla sovmorgon man har haft som man har varit glad över och
även när man försov sig och fick stressa till bussen.
Allt det där är slut nu!
Jag kan bara sitta och tänka ibland att JAG har tagit studenten
och verkligen klarade dig i så många år.
Skoltrött var någonting jag var mycket under alla dessa år
och skolan verkligen tog all sin fritid.
Men nu när jag tänker tillbaka på allting, nu när man
är arbetslös.. fan vad bra man hade det i skolan ändå,
har jag inte rätt?
Gå till skolan, träffa kompisar, få mat och ändå
lära sig någonting.. Istället för att sitta hemma och
bara glo på tv och sitta framför denna tv!
Okej, visst såna dagar är inte fel heller några gånger men
ändå? Skolan är fan så jävla skönt..
Jag blir verkligen chockad nu över mig själv när skriver
detta för jag verkligen hatade skolan när jag gick i den.
Jag har inte haft det lätt i skolan pga dyslexi,
det har fan inte varit lätt! Och stressad var bara förnamnet
när man gick i skolan och alla dessa inlämningar skulle in
och proven man skulle träna på!
Men jag kommer fan sakna skolan alltså..
Nu är det bara att söka söka söka jobb!!
Får se om man kommer hamna bakom skolbänken igen,
får se får se säger jag bara!
Gymnasiumet var en så jävla bra tid och jag
verkligen kommer sakna alla på Fugik,
klassen, lärarna och själva skolan :)
De 3 åren där gjorde så mycket i mitt liv
och nästan till den jag är idag!
Ja, alla skolor man har gått i under sina dagar har
varit riktigt bra nu när man tänker efter!
Men såklart.. då hatade man dom.



"Hemliga uppdraget i 3:an på GYM.."


"Alla första dagen på Fugik :)"


"När vi brudar vann rita gissa spring!"


"Alla gånger vi gick denna väg till maten"


"Alla dessa stockholms resor med skolan! Gud vad vi härja varje gång!!"


"Balen i nian.."


"Balen i 3:an"

Ja, jävla många minnen har jag från skolan!
Så jävla många älskade vänner som har följt med på vägen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0