wild night

helvete vad varmt det var igår,
det var nog ingen som missa! så jävla underbart :d
Efter åtta ungefär så gick jag, sara och sofie och hennes pojkvän
ner till sundsta tjärn för att möta upp några till.
Vi satt där och bara njöt och drack. Vi spela fotboll,
ja spela och spela.. mest sprang runt?
Sen drog vi ut på krogen och satt på uteserveringen och
även dansa våra rumpor :d
En riktigt bra kväll var det..
Sen tog elin taxi hem och sov!
Det var min kväll igår..
Idag, eller ja nu snart så ska jag till donkan med daniel,
och ja idag så får jag fan äta skräpmat.
jag övningskörde nyss också och var i stan och hade mig
och det går riktigt bra nu :)
Körkortet är nära (?).
Ikväll ska jag sitta båtvakt i lillängshamnen,
10 i kväll till 5 imorgon bitti :d
så jag måste sova lite sen tror jag.
Sen kommer min älskling hem också :DDDD
Som jag har längtat!
Rätt galet att man kan sakna en person så jävla mycket
som man gör med honom.. men det är väll så om man är kär, hehe!
Nej men nu måste jag frächa(?) upp mit lite.

Ha're bra :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0