husvagns brud.. nja?

Imorgon så ska jag dra iväg till mamma och pappa där de har sin
husvagn! Saknar dom så mycket så jag drar iväg..
Bara må gött och inte bry sig om någonting!
Sånt måste man ju "göra" någongång också, hehe :)
Så imorgon åker jag och farmor dit, får hon ska lämna
rasmus där också. Han ska vara där i helgen :d
Får se hur länge jag ska vara där :d
Mamma och pappa ska åka hem på tisdag nästa vecka tror jag ;o
Nja.. för mig blir det nog inte så länge!

vi hörs, puss!


jag och rasmus :)


farmor :)


Kommentarer
Postat av: Angelica ♥ fotoblogg

hej, allt bra med dig? :)



Glöm inte gå med i min Veckans blogg tävling!

Du får anmäla dig så många gånger du vill.

Du får större chans att vinna!

Lycka till! / Angelica

2010-07-22 @ 21:56:02
URL: http://systemkameran.blogg.se/
Postat av: Robbos

så söt i mörkt hår då sa jag! :D

2010-07-24 @ 03:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0