riktig kyla!

Det är så hiiiimla kallt ute!
Så blåser det och det gör inte grejen bättre.
Var en på stan själv innan jag träffade Karro,
fick med mig en tröja från monki (50procent)
sen letade jag efter en jacka men jag
hitta fan ingen ;o Jaja.. får gå med min
trasiga jacka, haha!
Sen blev det hem och direkt när jag kom hem skulle pappa ner
och hyra film så jag hängde på.
Fick med mig nya American Pie filmen hem,
ILOVEAMERICANPIE! ;)
Så det blir först paradise hotel sen ikväll, sen filmen
eller tvärtom?
Jag och Robin ska se den så :).
Nej nu ska jag krypa ner i min nya tröja och
sätta mig framför brasan i vardagsrummet och bara
mysa tills Robin kommer.
Ha det gött.. för det ska jag ha det ;)


galen elin på nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0