jag och robin..

Jag har ingenting annat att göra så
här kommer en lista:


Vad heter ni?:

Elin och Robin.
Hur länge har ni kännt varandra?:
Vi har kännt varandra i 7-8 år :)
När blev ni tillsammans?:
18 April 2009!
Vem sa "Jag älskar dig" först:
Jag vet inte ;o kommer inte ihåg!
Har ni roligt när ni är tillsammans?:
HAHA, ja verkligen! :D
Vem är galnast?:
Vet inte, lika galna!
Vem är snällast?:
Robin såklart, tycker jag :)
Finns han/hon där jämt för dig?:
Ja, ALLTID!!!!
Hur ofta ses ni?:
Nästan varje dag ;o
Smsar ni eller ringer?:
Det är både och :)
Håller ni varandra i handen på stan t.ex.?:
Ja, det gör vi att :d
Finns det framtids planer mellan er?:
Ja, verkligen. Allt för en framtid med han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0