på ett sätt

Ja nu har alla skolor börjat och på ett sätt
är det så skönt att inte gå i skolan längre.
Behöva vänta på bussen när det är as kallt, och man
är riktigt jävla trött på morgonen. Sen när man ska hem
efter en lång dag i skolan så kommer aldrig bussarna i tid!
Så, ja jag är nog rätt glad över att jag är hemma.
Men på ett annat jävla sätt är jag så ledsen över att inte
gå i skolan! Saknar att gå till skolan och träffa kompisar,
och göra nått på dagarna. Menmen.. nu är det
vuxenlivet som gäller hörni för lilla elin!
Flytta hemifrån, få jobb, få ett eget liv.. så ser det ut på mitt schema!

Jag kommer nog aldrig glömma första skoldagen.
Allt var så inåthelvete planerat..
Vilka kläder man skulle använda,
hur håret skulle se ut.
Vilka skor man skulle gå i och
att åka buss som var full av glada och
folk som också var nyfikna på gymnasium..
Ja det finns många känslor den första dagen
och jag kommer aldrig glömma den..



och jag och mina brudar hade aldrig tråkigt på lektionerna iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad görs?:D

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-27 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0