lite nytt, för pengar jag inte har

Hamnade i stan med Hanna idag.
Jag fick att med mig något hem, som en jumpsuit
nackellack och ett paraply..
Men jag köpte detta med pengar jag egentligen inte har?
Som borde gå till matpengar!
Menmen, får leva snålt.. dom kommer ju hem imorgon dock!
Mamma och jag ska gå på heldags shopping på måndag,
kan jag behövas kan jag lova.. mamma också faktiskt,
hon snor alltid mina kläder! haha
Vädret ute förstår jag mig inte på riktigt idag,
det regnar, det är skitvarmt och soligt, det åskar
och nu är det två regnbågar på himlen!
Skulle ju ha suttit på en uteservering ikväll
men vi sket i det! Det får bli en annan dag :=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0