20 sanningar

1. Jag är mörkrädd!
2. Hatar att städa mitt eget rum, så det är oftast stökigt.
3. Jag är liiiivrädd för hajar, ska döda dom allihop!
4. Jag blir oftast stressad över skolan.
5. Jag är beroende av cola.
6. När jag är med Hanna pratar jag grov värmlandska.
7. Jag älskar tatueringar!!
8. Jag älskar sommaren.
9. Jag hatar kaffe.
10. Tycker om att sova naken ;)
11. Hatar folk som inte tar ansvar.
12. Vill till Grekland och gå på barutbildning efter studenten!
13. Hatar att plugga!
14. När jag duschar, duschar jag alltid för varmt.
15. Jag är beroende av min dator.
16. Beroende av bloggar.
17. Dåligt självförtroende.
18. Beroende av shopping!!
19. När jag blir stor, vill jag bli rik!
20. Sjunger och dansar jämt när jag är själv


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

hej :) jag säljer dom för att min ena fot är större än den andra haha :/ men dom är endast provade och orginalförpacking samt skokartong följer med!

2010-04-13 @ 12:15:12
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

ja precis 200 plus frakt :)

ja dom är vanliga 38or :)

hoppas du har haft en fin dag i solen :)

2010-04-13 @ 19:34:17
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYNDA FYNDA FYNDA!!



MINERALSMINK / KLÄDER / KLÄNNINGAR / SKOR SMYCKEN /

TILL BILLIGA PRISER!!



KOM OCH FYNDA!!



http://shoppingzenter.blogg.se/

2010-04-15 @ 16:12:32
Postat av: Din coola vän Hanna

DU BABY, när jag går ur skolan så kan vi dra till Grekland tillsammans, ok?!

2010-04-23 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0