ont

Jag har väldigt ont i huvudet idag,
kan bero på att det är måndag kanske?
Ja, en ny vecka är igång och nya arbeten.
Sitter och äter mat nu och ska snart ta tag i
religonen. Inlämning av hemtentan idag och
nu uppgift fick man idag också! Hemtentan är
inlämnad och klar så det är skönt :) Nu ska jag
sätta igång med den andra.
Och samhällskunskapen är på schemat idag också.
Inlämning imorgon!
Kom nu på att broschyren till formgivningen
ska vara inlämnad imorgon :o och jag har inte
med mig sadeln som jag har gjort (Y) INTE BRA.
Jag får fixa det på nått sätt ;o!
Dålig upptatering under helgen jag vet men jag har
inte orkat seriöst ;d hehe.
Men ha en bra vecka.. puss


Hämtade ut biljetter till michael jackson bio:n idag också.
Jag och Hanna kommer vara bänkade 28 oktober klockan 18.30! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0