ny start!

Skolan nu igen och jag kan lova att
jag var riiiiktigt trött imorse!
men jag var inte den enda för Maria var
också jävligt trött när vi mötes vid busshållsplatsen, haha!
Men jag slet mig igenom dagen och slutade vid halv 2, så
rätt soft! :) Sitter hemma nu och kollar på tv och väntar på mat.
VET NI?! jag glömde mitt favoritprogram igår. Det var ju
premiär på topmodell 12 igår, och jag glömde det?
Även victoria secret fashion show! Ja, jag var och spela minigolf
istället! Som inte ens gick bra, för jag gaaav upp! ;o
Blir att titta på topmodell 4 nu klockan 4 istället och vänta tills
nästa söndag på 12 säsongen ;)!

pöss


Jag och robin. Myste med drinkar och mat med robins mamma :)
Riktigt mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0