måndag igen..

Sitter i skolan och har kulturhistoria!
En ny vecka är igång och jag är fan
taggad för skolan denna vecka, om man kan
vara det? Jag har mycket att göra så det blir en
pluggdag idag alltså! ;d Det är ju inte såå roligt
men.. så är det.
Skolfoto på torsdag också ;o Galet tråkiiigt..
Blir aldrig bra ändå så varför ska jag göra det? Jo för det är kul att ha.
Helgen var soft för min del och jag även övningkörde med pappsen.
Det gick väll bra, men fan i helvete vilken svår koppling.
Jämfört med Robins bil som jag har kört (A).. hehe.
Aja, nu måste jag nog fortsätta att lyssna på CG! ;)

Kram


Jag och Lea när jag fick present av Robins mamma i husvagnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0