håltimme

Sitter nu och har håltimme till klockan halv 4 och sedan
börjar psykologin som varar till tio i fem. Inte så roligt
kan jag säga er! Jag kommer säkert somna innan
denna dagen i skolan är slut alltså ;p
Haha, har ni märkt nu när jag har börjat skolan skriver jag
typ bara om skolan i blogginläggen och när jag slutar och
vad jag göra i skolan och grejer? Det blir väll så, jag är ju
i skolan hela dagarna typ så vad ska jag skriva om..
Nej det låt inte som ett så roligt liv faktiskt! :p
Jag får skärpa mig med det, jag stör mig tillochmed på mig själv.
Aja, får väll skriva om nått skoj sen, ha're bra :)


de07 brudarna, galet.

Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din söta kommentar kram Laila

2009-09-03 @ 16:04:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0