torsdag

Idag är det redan torsdag och
fredagen är på ingång!
Väntar på skjuts hem av min
syster :) snäll hon!
Sen blir det att träffa Karro som
kommer med bussen och går
av vid mig! Ska bli trevligt!
Annars så är jag riktigt jävla trött idag.
Jag skulle kunna somna när som helst ;p
Blir tidigt i kväll! ( som jag jämt säger )
I tisdags så flyttade Yvette till GBG!
Pratade med henne igår och allting hade
gått bra :) Glad för hennes skull..
men jag vill också flytta dit!
Får se hur den vägen går, hehe ;)

Sitter just nu i skolan och folk i musikal
har full bött på steron och dansar, och jag
är inte på humör för det känner jag!
Jag är ju så jävla trött! :D haha..
Huvudvärk som sagt.
Men man kan inte sluta titta på dom..
Underhållning, hehe..
Jaja ni får ha det så bra,
pöss! :)


Karro är söt, Ida är koncentrerad och jag är bara där.. haha!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Var med och diskutera om vem som borde lämna idol ikväll! (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/om-mindre-an-en-timme-borjar-idol.html#comment

2009-11-13 @ 22:01:20
Postat av: Ludde

Ähh, flytta till stockholm;) heja stockholm;) hehe

2009-11-15 @ 12:36:00
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0