mycket har hänt

Ja, det var ju ett tag sen jag skrev
i bloggen!
Men jag ju börjar i skolan nu igen efter
lovet, och i måndags var det riktigt jobbigt
att gå upp alltså! Haha men jag kom upp!
Så har jag att pluggat mycket också, aldrig
roligt men det har jag gjort :p..
Träffat vänner över fika och snackat bara..
mycket behövligt faktiskt! :)
Så har det ju börjar snö nu denna vecka!!
Jag hatar kylan men nu känner jag att julen
är nära och jag älskar julbelysningar.
Men sommaren slår alla årstider ;)
Snöar som fan just nu.. och det fasnar att
på marken! Lite slask aktigt! INTE KUL!!
Imorgon är det fredag också, så det blir
skola, sen dra hem och sedan till Karro för att
festa lite :)
OCCCCCCH! Jag tog spruta idag.. haha det
gick väll ... sådär!
Jag hatar sprutor så jag var nääära på att svimma,
haha! Mindre roligt faktiskt, men det gick att bra
fast jag har väldigt ont i armen nu kan jag lova!
Bara jag inte blir sjuk, många som har blivit det
efter att dom har tagit vaccin mot svininfluensan :p..




Michael Jackson spelas såklart på spotify för min del just nu :)
I love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0