soligt fredag

Riktigt soft dag alltså!
Skolan var riktigt soft faktiskt,
är väll så nu på slutet så vi fick
sluta tidigare vid typ ja, innan 1 iallafall.
Sen drog jag hemma och käkade och grejer
med pappa och syster. Sen drog vi ner på tasse marten ;d.
Var där ett bra tag faktiskt och sen gled jag hem och nu sitter jag här.
Ska hem till Maja senare och käka och spela kubb. SOOOOFT!
Karro kommer och hämtar upp mig på moped, haha, och sen
så drar vi till coop och handlar och sen vidare till Maja.
Ja, kvällen kommer bli riktigt nice alltså :)
Imorgon blir det stan med Hanna och sådär och sedan kanske hem
till henne, tror hon skulle ha nått ;) Hehe.. Jaja helgen blir bra iallafall.
Bra väder och bra umgänge! Yes, bra helg.


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg elin, hihi!

tror faktiskt att jag har tagit denna bild tillomed:)

2009-05-29 @ 21:41:29
URL: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0