skor över allt

Jag måste berätta en sak.
Jag är beroende av skor! Jag kan inte få nog av skor.
Jag blir seriöst lycklig av att köpa skor, och när jag är nere
så sitter jag antingen vid min dator och kollar, eller går på stan
och kollar eller köper mitt ett eller två par!
Det gör mig iallafall riktigt lycklig och hur många par jag här
hemma vet jag faktiskt inte ens själv och när jag flyttar hemifrån
så kommer jag ha skor i ugnen tillochmed, för jag kommer inte ha
plats åt dom i garderoben! Haha. Galet att man kan bli så beroende
och kär i ett par skor. För eller hur, man kan bli kär i skor?




Kommentarer
Postat av: louise

du har sjukt rätt, jag blir kåt när jag ser ett par riktigt snygga skor ? Kär har jag också blivit ett antal gånger (:

2009-05-09 @ 17:57:54
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: ida tha man

välkommen till klubben babe

2009-05-11 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0