skolan

Sitter i skolan, nyss käkat och väntar på lektion.
Design står på schemat och sedan slutar jag!
Slutar vid 5 i 2 och efter skolan ska jag möta upp
Sanna och ha en låååång fika med henne :)
Mycket snack kommer det bli för vi har inte träffas
på länge nu verkligen. Men det ska bli trevligt att
vi träffas sen. :)
Efter det ska jag träffa Robin och ha det mys :d.
Ledig torsdag och fredag också, det är soft.
Sen på onsdag har vi bara en och en halvtimme i skolan,
känns lite ovärt. Men vi får se hur det blir.. det är tema dag då,hehe.
Och kompledigt för i lördags när det var auktionen.
Ja en lång helg blir det och det ska bli trevligt också.. lite planer faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Är du säker på att vi bara går så kort på onsdag? För hade vi inte redovisning på eftermiddagen? Men gött om det vore så :D

2009-05-18 @ 15:26:51
URL: http://retrosofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tyckte de pratade om att vi skulle redovisa stolarna "utan stolarna"

2009-05-18 @ 22:44:02
URL: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0