söndagar som sagt

Söndagar är nästan aldrig roliga.
Ute snöar det som fan och är riktigt
jävla kallt!
Ska hitta på nåt med pappa idag,
hoppas jag på iallafall? :d
Så ska jag träffa Andreas sen också
han åker ju ikväll/natt till stockholm
igen! Har inte ens träffat han i helgen.
Jaja, det löser sig..
Just nu sitter jag och lyssnar på musik
och har precis slutat plugga historian.
Orkar inte nått mer just nu.
Har skrivet 4 A4 sen igår kväll, bra gjort
det för mig :D hahah..
Jaja, igår var jag med Maja och vi kolla
på filmen "min stora kärlek" som gick
på tv, vi snackade och bara myste!
På dagen var jag på stan med Hanna
och det var softsoft. fick med mig en
t-shirt. Skrev jag det igår kanske? venne.
Jaja, ska sluta nu. Ha det bra :)

pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0