she is

Skola idag, riktigt soft :) Kul att träffa min brudar såklart!
Imorgon är det fredag redan och denna helgen blir
nog soft tror jag. För nästa vecka ska man hem till L
och även K (trorjag,intesäkert). Ja, det kommer bli galet
nästa helg iallafall! :d haha.
Träffa Ida efter skolan idag, vi tog en fika och snacka
ett bra tag och allt kändes riktigt bra, gumman min.
Sen var vi lite i affärer och kollade. Fan vetu, att man inte
var rik. Skor, kläder och grejer över allt som man har.
Men man har inte mycket pengar att leva på som ungdom (A) HAHA.
Nej, jag får sitta och tycka synd om mig själv, nog många som gör ;d!
Blir soft kväll idag tror jag, hockey är ju senare så ska väll kolla in det.


pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0