måndag, inget mer.

Det är måndag och lovet är slut.
Men inte fan var jag i skolan för det.. för jag och min
jävla mensvärk går inte ihop. Jag hatar att ha den där
jävla mensvärken som tar kål på mig en gång i månaden!
Men får väll bita ihop och se glad ut!
Just nu softar jag med tv framför mig bara tar det lungt.
Orkar inte göra så mycket mer faktiskt..
Under lovet gjorde jag ej så mycket,
pluggade ju en del faktiskt! Skulle ju med till branäs
med Lisa och Louise, men det fick jag inte för min pluggning.
Högar av plugg. Men om nte det fanns skulle jag följt med :D
Får bli nästa år, och så har vi ju sommaren att göra massa saker
tillsammans med vi brudar! hihihi.
Aja, orkar inte skriva mer.
"en sanning" får komma imorgon eller nått, ni klarar er, haha!

pusspusspuss, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0