lördag hos louise

Gick på stan själv idag! Maja hade så ont
i magen så hon stannade hemma. Men jag
fick att hem lite grejer, det får bli att ha
på sig ikväll det :) Alltså, ikväll ska jag
till Louise och ha trevligt med mycket folk
och jag skaaaa faktiskt ta det chill för jag går
ju på smärtstillande, haha. Inte roligt, men det
är inte heller roligt att ha ont i nyckelbenet :p!
Ja, vi får se vad de blir för snygga kort ikväll
och vad som kommer hända ;d.
Nu ska jag ta och göra pannkakor
och tagga för ikväll, så måste jag ju fixa grejer
också, åh, bara stress! :p
Aja, ska väll sluta skriva. Skriver väll imorgon
och berättar lite, hehe.

pusspusspuss, peace


ikväll gumman, ikväll ska vi ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0