lite frågor och svar..

Lovar du att vara ärlig? jag lovar
Du heter: Elin
Smeknamn: elin, strandan, ja..
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: det är nog olika.
Beroende av: skor, pengar, vännerna, familjen, musik, datorn, cigg.
Vad tror folk om dig?: jag vet inte.. ?
Vad får du oftast komplimanger för?: jadu, inte för att tycker det men min kropp tror jag. egoistiskt det låter.
Vad säger du för att imponera på någon ? brukar inte gör det. om dom gillar mig så gillar dom mig..
Hur imponerar man på dig? ja du, jag vet inte..
Brukar du skratta för dig själv?:hahahahah, ja!
Var bor du?: Hammarö jaoo
Trivs du där?:Det gör jag att :)
Äger du några converse: klart..
Sprit, cider, vin eller öl: jadu, det blir väll allt.
Brukar du bli för full: jora..
Är du allergisk mot något: ja, orkar inte dra upp allt :p
Hur svarar du i mobilen: hej det är elin..
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar typ
Brukar du komma i tid:
ja det gör jag nog att..
När mår du bra: när jag är med folk jag älskar, och när jag får shoppa mycket (A)
När blev du fotad senast: i helgen :p
Hur känner du dig nu: sjuk, haha
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt, ja jeans färg, olika :d
Vad tycker du om fötter: Har fotfobi, så nej..
Vad saknar du: tider som var förr.
Hade du en bra kväll igår: ja, mysa med mamma med film
Favorit dryck på morgonen: oboy, mjölk eller te
Rakar du benen: så ofta jag orkar.. :p
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12 :p
Är du blyg?: ja, ibland
Sysslar du med någon idrott: nej, vill börja dans igen. men annars ute och går och så.
Tror du på kärlek vid första ögonkast : kanske..
Har du spytt offentligt: haha, jo.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ha sex med en brud kanske?
Är du nöjd med ditt liv: jo då, det går upp och ner med livet.
Är du bortskämd: folk säger det men.. inte så jävla bortskämd direkt ;s
Vad gör du i morgon: får en hund!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: tyra banks är rätt okej faktiskt ;p
Vad längtar du till?: Sommaren!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja det har jag att :)
Vad använder du för shampoo?: DOVE ;d
Hur gammal är du: 17 år, men blir 18 igår (H)
Tycker du om någon just nu: man gillar alltid någon, eller? :o
Gröna eller röda äppeln: gröna :)
Gillar du golf: minigolf är rätt kul :D
Vilken tid gick du upp idag: 20 över 10..
Har du sovit i din egna säng inatt: nej, i min mammas och pappas. Med mamma
Har du strumpor på dig nu: nej :o, och jag frysssser.
Är det okej att gråta: Ja, klart!
När grät du senast: idag..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shopppppa.
Bär du glasögon eller linser: glasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, inte direkt
Har du piercing: öronen. har haft i naveln och näsan
Vill du gifta dig: ja :)
Vill du ha barn: nej, hehe
Solar du ofta: neps.
Är du bra på att laga mat: nej de..
Är du flygrädd: inte så mycket..
Hur vig är du? jora, sådär..
Är du musikalisk?: nej, kanske inte.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, eller cola
Vilken är din favoritglass: vet inte :o piggELIN kanske?!!? :D
Tror du på ett liv efter döden: ja hoppas på det..
Tycker du om sushi: aldrig smakat..
Vad äter du helst när du ser på film: chips, popcorn eller nått.
Har du tandläkarskräck: nej inte så stor..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska..
Vilken ögonfärg har du: blåa :)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag faktiskt..
Biter du på naglarna: nej!
Röker du ? Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Ja du.. så ofta jag kan
Senaste låt du hörde: Chris brown- With you


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0