galet

Måndag igen, och vad brukar jag säga om måndagar? Jo att jag hatar dom.
Men jag gick hem efter matten idag, innan lunchen blir det för jag skulle
igentligen till doktorn. Men mamma fick inte tag i någon så hon ska ringa imorgon
igen. För mitt nyckelben är sär. Kan som fan bara jag sitter ner och det är inte rockigt direkt.
Så kan jag inte ligga som  jag vill när jag ska sova och grejer, så knäcker det.. Inte roligt!!
Och imorgon ska jag ner till gynekologen också. Skaffa ett år till ppiller,
mitt år har tagit slut nu snart om någon månad! Så ska dra ner imorgon..
Tror Elin skulle med och fixa sina också faktiskt. Ska höra med henne sen!  :)
Idag ska jag träffa Robin. Vi ska spela monopol och snacka och softa bara..
Får se vad som kommer upp på schemat, haha.
Han är ju nu i Stockholm, och skulle gått på Metallica igår men det blev ju
inställt också. Galet tråkigt för honom.
Nej men nu ska jag fortsätta plugga matte och fortsätta småsnegla på
High school musical 2 på datorn!

pusspusspuss, peace


Märtha Sundqvist, Ebba Sundqvist, Maria Wikström, Madde Johansson
Sofie Persson och Elin Strandqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0