galet ju

Det är tisdag idag och jag har varit sjuk
i mer än en vecka nu och det är inte roligt!
Imorgon blir det skolan, det är nationella proven
imorgon i 5 timmar. Sen slutar man efter det!
Och det är någon som fyller år imorgon också,
vet inte riktigt vem det är.. får ni läsa imorgon haha!
Hes som fan är man och inte kunde man sova inatt
utan att hosta sönder revbena typ. As jobbigt..
Träffade Hanna igår också :) Riktigt mysigt var det.
Hunden har jag ju fått nu och det går såå bra med han! :)
Så himls gullig, visst jobbig ibland men vem är inte det? ;D
Ja, men iallafall. Jag upptaterar imorgon, efter jag har kommit
hem från skolan och så. Önska mig lycka till..

pusspusspuss, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0