en vanlig fredag kväll.. eller?

ja, var ju hemma hos Karro igår och det var riktigt galet.
Mycket folk över allt och jag hade väldigt kul :)
Snart blir det att dra hem till mormor och morfar för
mormor ska fixa lite kläder åt mig, sy in och så :)
Sen senare ska man dra till majsan och fixa sig
till ikväll. För ikväll ska vi till Karro igen, haha!
Uh, är bakfull som ett svvvvvin! :o galet.

Så ska man få hund också, hihihi :)
På torsdag kommer den till valsvägen 2!
Jag längtar! :)))
Men jag ska dra ihop kläderna som jag ska sy in!
Sen vänta på syster, sen dra till mormor.
Ska bara vila en sek först.
Ha en bra kväll :)

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: maria w

rökning dödar!

2009-03-23 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0