DHW

Igår satt nog alla tjejer, kanske även killar
framför tv:n vid klockan 9 på kvällen och
kolla så klart på desperat house wifes.
Det var ju premiär igår och jag satt så klart
vid tv:n med en cola i handen och lite kladdkaka.
Jag kan dela med mig att det var riktigt gott! 
Och mensJÄVEL förstörde även idag att jag inte kunde
gå till skolan. Mådde illa och grejer så jag klarade de verkligen
inte!! Men imorgon får det fan bli skola, jag orkar inte vara hemma
och vara utan mina de07brudar ;d!
Men iallafall, "en sanning" har inte kommit upp på sista tiden
men jag orkar inte lägga upp någon sanning. Kanske får ni någon
ikväll eller immorgon! Vem vet ;=D.
Ni får ha det så bra..
Nu ska jag bänka mig framför tv:n och ta det lungt med f*ttmensvärken.

pusspusspuss, peace


får ni även en gammal bild på mig.. nice va? ;d

Kommentarer
Postat av: :O

Mens vad är det för något ? :O

2009-03-04 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0