det håller i sig

Ja, jag snackar om min mensvärk!
Ingen skola blev idag heller.. kan knappt
stå upp i nån minut utan att jag måste sätta mig igen!
Men imorgon ska elin gå till skolan och jag längtar faktiskt
lite. Efter mina de07brudar! Ja, mina små änglar, haha!
Måste välja inviduellt val idag också, eller vad det heter(?)!
Psykologi, dans och grafisk illustation blir nog.. tror jag iallafall!
Blir 250 poäng istället för 200 poäng. Kommer jag palla det? Kanske.
Kanske ska träffa Ida idag också! Blev ju ingen fika ialf efter stan
pågrund av att jag inte är i skolan idag. Men kanske ska träffas
ändå? Hon ska höra av sig sen iallafall :).

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: bror heffner

den bilden är tagen hemma hos mig :D

2009-03-03 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0