bästa vännen

Åh, idag är sängen min bästa vän.
Jag är så himla trött och har ont i halsen så ja,
sängen är bäst för mig idag ;)
Tvådagar fest hemma hos Karro då..
Det var galet alltså.. Riktigt roligt faktiskt! :D
Bilder, ja det kommer någongång, haha!
Ska dra på en film och bara ligga och softa,
kanske sova en stund. Skulle vara gött faktiskt! :)
Ikväll är det Beck också, -Guds namn
och den filmen har jag på datorn, så den har man
ju tittat på en antalgånger. Men det spelar fan ingen
roll. Beck är riktigt bäst faktiskt .. haha! :d
Farmor och farfar var här förut och åt :) Rasmus vovven var
såklart med :).. Och på torsdag får jag egen hund också :)
Men nu kom pappa in i mitt rum och frågade om jag
ville ha toast, med ägg! Så det blir nu..
Ha det bra denna (skit) söndag.

pusspusspuss, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0