va?

Pappa ringde mig vid tio imorse
jag bara:
- va fan får man aldrig sova ut eller? ( lite sur sådär)
han bara
- Tänkte bara berätta att Michael Jackson har dött!
Jag: VAAAAAAAAA?!? hoppas du skojar med mig?!
Men det gjorde han inte. Michael Jackson har dött
liksom och jag kan inte fatta det. Det är galet!

Idag ska jag och hanna dra till mörudden och sola igen,
var där igår med maja, karro och anna och även hanna
då och vi drar dit idag igen för solen skiner!
Men ikväll ska elin ut på krogen 'på riktigt', hehe!
Var ju ute med Robin i onsdags och tog några drinkar o så.
Men i dag ska vi skaka rumpa, haha!
Ska bli riktigt roligt! :D
Ha det roligt ni med ikväll!


Kommentarer
Postat av: ie (syrrdin vettö)

( lite sur sådär ) det är du väla jämt på mörra kvista eller? även ibland på eftermiddags kvisten och kvälls kvista? ;) huhuhu.. jajjemänsan, fick reda på't inatt att han hade lagt näsa i vädret! Tråkigt :/ såg även "mikael jacksons liv" nyss på TV.. på (1:an) huhu.. hemskt! menmen, höppes du har kul ikväll din skit. IMORGON SKA DU ME =) haha.. (bestämmer jag, sophie du vet) HIHIHI.. puss på rääää snögging

2009-06-26 @ 23:43:13
URL: http://roockarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0