soft dag

Satt nyss på en tvättmaskin.
Tyckte det behövdes för mina kläder verkligen
rasa ur tvättkorgen, och då blir nog inte mamma
glad när hon kommer hem.
Igår blev det ju inte som det skulle bli! Jag och Maja
tog en taxi hem till mig och softa och pratade och sedan
somnade!
Nu ska jag nog sätta på SATC boxen och bara vara.
Orkar inte göra så mycket mer idag och såg att det
regna ute förut också, inte så jävla rockigt!
2 dagar kvar tills jag fort träffa Robin nu också,
känns som jag inte har sett han på ett år eller nått! :o
Men på måndag så! Och på måndag är det ju "första"
dagen på sommarlovet, att vi har sommarlov kan jag
inte fatta än! GALET :D.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0