my pearl

Detta blogginlägg är tillängnat
till Sofie Persson som fyller hela 18 år
idag! Som hon har väntat, och även jag! ;)
Snart är det min tur Sofie då kommer vi vara
ute hela nätterna på krogen, right? ;)

Idag var jag med skolan till mariebergsskogen
och spela kubb och åt m.m. riktigt soft.
Sen i morgon börjar jag vid halv 10 och ska
snacka med handledaren som jag och Maria
ska ha till projektarbetet i 3:an, sen blir det att städa
skåp, som jag redan gjorde idag för jag kom lite tidigare
till skolan idag så blir nog en kort dag för mig imorgon!
Sen på kvällen blir det att dra sig hem till Karro som ska
ha softkväll! Kan inte bli bättre. På torsdag kommer tar alla
studenten som är 90 och jag ska iväg och kolla på min kusin
som går ut och om jag hinner även Yvette's så klart.
Så ska jag till stan imorgon också och köpa mått något nytt
till fredag :)! Så softa dagar kommer det vara för på fredag går
jag på sommarlov iallafall! Riiiiiiktigt skönt.
Läste häromdagen några gamla blogginlägg som jag hade skrivit:
"Åh, jag längtar till sommaren. Dom varma nätterna, grillningen
med vänner och bara vara". Ja nu är dom här och jag ska utnyttja dom
som bara den! Hoppas ni kommer ha en bra vecka nu då!
Får se om jag bloggar nått mer denna vecka, kanske?!  ;d

peace


jag och sofie, gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0