torsdag, snart fredag.

Jag gjorde inte ett skit i skolan idag.
Jag satt och spelade poker, sen så
satt jag bara och skrev i min kalender.
Sen lunch sen vid 1 så var det teater i
1 och en halv timme och sen slutade jag.
Värd dag, eller vad säger ni ? ;)
Maja kommer nog hit sen!
Fast idag blir det inget med photoshop
att göra. För idag orkar inte Elin ;d..
Men det blir nog imorgon innan vi drar
till Malin's lokalfest, galen kväll blir imorgon, hoppas jag.
Ska till farmor och farfar och fika en snabbis..
Sen blir det maja som sagt! Men ska sluta skriva.

peace


Kommentarer
Postat av: Louise

är ni så fula då!!



<33

2009-01-15 @ 17:45:15
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0