på morgonen

Klockan är 3 minuter över 8
och jag sitter här och skriver blogg.
Pappa ska skjutsa mig till skolan snart
så jag tänkte att jag skulle hinna skriva
ett inlägg snabbt! :)
Idag är det fredag, äntligen! Gick väldigt
fort denna vecka tycker jag.
Men kanske ska förbi patrik en snabbis
sen för han har fyllt år och jags tror det
var fest, men ingen dricka för mig.
Det blir imorgon, för då ska vi fira Hanna.
Ska även köpa present till henne idag
tror jag, annars blir det imorgon! :)
Nu vet jag äntligen vad hon ska få..
Hopppas hon blir nöjd när hon får det på
lördag.. heheh!
Men det blir en hel lektion för mig idag fram till
lunch sen blir det att stå i mitticity med skolan.
Vad vi ska göra, vet jag inte. Jag halkade in på ett
bananskal där, så ingenaning om vad vi ska göra :d
Men jag får sluta tidigare, hoppas jag iallafall ;s.
Ska gå och kolla på pappa en snabbis också,
han gör sin andra tatuering idag, ojojoj! :p
Men ska nog åka snart! Upptaterar sen kanske..
pusspusspusspuss och peace


louise, jag och maja på nyår.. hehe


Kommentarer
Postat av: louise

hehe snällt att du hittade finaste bilden på mig gumman! hahaha! Älsk(L)

2009-01-23 @ 09:06:11
URL: http://bnaf.blogg.se/
Postat av: louise

hehe snällt att du hittade finaste bilden på mig gumman! hahaha! Älsk(L)

2009-01-23 @ 09:06:12
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0