måndag

En ny vecka har börjat och
jag känner bara att jag vill
ha lov, NUNUNUNU!
Jag orkar inga tidiga mornar
och inga tidiga kvällar!
Jag säger bara, lov nu tack.
Åtminstonde helg? haha..

Imorgon blir det att träffa Hanna
efter skolan och vi ska nog ta
en fika, det var ett tag sen jag var i
stan nu känner jag! Så det blir med Hanna
och en kopp varmchoklad och softa och
snacka om allt mellan himmel och jord.
Saknar henne riktigt mycket faktiskt! ;o
Och på onsdag kanske jag ska med Maja
och träna, som jag inte har gjort på ett bra tag.
Vi får la se hur det blir med den saken eller om
Elin bara går ut och går eller springer.. börja med
det kanske är en smart sak? Aha, får la se hur det blir :)
Imorgon börjar jag vid 12.10, riktigt jävla gött.. blir att sova
längre än vanligt iallafall! Sen går jag ju till 4 men, aha!
Får tänka på att helgen kommer snart, hihih.. typ snart ialf.
På lördag blir det att fira Hanna som fyllde 18 år förra veckan!
Och vad ska man ge till henne? Hon får fan kolla imorgon vad
hon önskar sig av mig.. det är fan svårt! ;o Måste ju va nått spec
för hon fyllde ju 18 liksom.... daH hahahah!

Nej, nu ska jag softaaaaaaaaaaaaa!
pusspusspusspusspusspusspusspuss..
peace


Kommentarer
Postat av: hb

men jag sa ju att jag önskade mig din mamma

hör upp horunge!

2009-01-20 @ 03:51:55
URL: http://hbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0