home sweet home

Ligger hemma idag och mår inte topp.
Men det börjar att bli bättre, så skolan blir
nog imorgon ändå,får se hur jag mår!
Sista dagen imorgon i skolan för min del
för jag ska till storstaden på fredag..
Jag och Robin ska ju hjälpa Andreas att flytta,
han ska bli skoghallsdrägg, det är nära nu! ;)
Helgen kommer bli mycket mys,
för på lördag ska brudarna vara hos Louise och
ta det lungt och bara vara :) Hur mysigt som helst.
Och som sagt på fredag ska vi softa i Andreas lägenhet
och inreda den, rrrrrrriktigt roligt! :d
Så ska jag ju såklart träna och gå ut och gå och springa och
så. Jag har kommit igång nu, men får se hur det blir idag.
Mikael ska ju med mig ut idag, för jag ska ju träffa han idag
och sova hos honom! Aha, det ordnar sig alltid.
Ska sätta på en film nu och bara vara.
pusspusspuss, peace


jag och mikael


Kommentarer
Postat av: Louise

haha söt du är!

älskar dig mycketmycket<3

2009-01-28 @ 15:45:40
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0