första gången

Första gången jag skriver i år nu då.
Nyår var riktigt jävla galet och riktigt
roligt faktiskt, värd kväll må jag säga! :)
Först hos patrik, festade där några timmar
sen blev det taxi till torget, firade tolvslaget där.
Sen blev det att glida hem mot hammarö igen
och där stod lisa näst på listan, haha.
Och där var det galet, riktigt kul!
Gick där ifrån efter 4 typ.. roligtroligt!
Dagarna efter nyår har varit trötta och slitna.
Men det ordnar sig ;)
Idag har jag varit i stan med maja, ida och isa.
Blev mycket köpt må jag säga..  bra fynd!
Sen drog jag hem till Maja och softa en stund.
Sen kom pappa och hämta mig och vi hyrde film.
Robin kom förbi en stund förut, när Timmie skulle till
Dahl och Mcdonalds så kom Robin hit istället.
Och nu gör jag ingenting, funderar på att dra på filmen
jag hyrde förut. Det var någon dans film.. "How she move".
Verkade vara bra iallafall, upp till bevis nu!
Ni ska få kolla på lite bilder från nyår,
ska lägga upp några alltså..

peace / ess


Ni får dom bilderna, eftersom att bloggen dampar.
Men ni får dom andra bilderna någonannan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0