fika med bästis

Träffade Hanna efter skolan och
vi tog en efterlängtad fika som
både jag och hon har längtat
efter! Ja, vi snackade om allting
mellan himmel och jord och
jag kände att jag behövde snacka med
henne om allting! Kändes bra att ha henne
framför sig och hon sa vad hon tyckte och så.
Tror hon kände så hon också :), kanske.. heh!
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli åtta
så top model börjar! Är både på tis och ons nu,
riktigt soft faktiskt!
På tal om soft, helgen kommer nog bli soft! ;d
Ska fira Hanna, hon har ju fyllt 18.
Måste köpa henne nått också, det är svårt.
Känner att det måste vara nått speciellt på nått
sätt eftersom att hon fyllt 18 år :)
Menmen, det kommer nog bli bra!
Ska sätta mig och kolla på 1/2 men nu,
sen sex and the city, sen topmodell!
Kvällen är bokad hela kvällen ;)
pusspusspusspuss och peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0