en ny vecka, nya möjligheter

Man brukar väll säga så eller?
Iallafall så är det en ny vecka och det finns nya möjligheter..
Jag ska börja gå ut och gå, iallafall försöka varje dag efter skolan
och komma igång lite nu. DVDträningen kanske också kommer igång
som jag höll på med förra april, maj. Den var faktiskt bra så vi får väll se
om den kommer igång den med! Nu sitter jag i skolan och väntar på lektion
som börjar halv eller tjugo i 9. Slutar vid tjugo i 4, kanske tidigare med webbdesign.
Animation håller vi på med och jag är inte klar, knappt börjat! Bra gjort..
Sen efter skolan ska jag hem, gå ut och gå med Maja och sedan plugga, hon ska
även hjälpa mig med bloggen, så den ska bli fin. Det blir niccccccccce..
Men ska kila,
upptaterar sen kanske!
pusspusspuss, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0