det går fort..

.. när man har roligt!
Och det har jag haft i helgen.
Fredagen började med att jag
åkte hem till Mikael och softade.
Sedan blev det att dra till Robin.
Mikael följde dock inte med..
Sen på lördagen var jag softelin
på dagen. Men sedan när kvällen kom
så blev det att dra hem till Karro, där det
var fest och mycket folk kom. Det blev väldigt
mycket dans och jag hade riktigt roligt!
Sen fick jag skjuts hem till Robin vid typ
halv 1 eller nått. Där var det soft fest, så jag
gjorde väldans mycket igår.
Idag har jag bara varit bakis och softat järnet.
Nu ligger jag och kollar på Topmodell reprisen
från onsdagen. Såg faktiskt inte det ;o bara torsdag.
Imorgon blir det att ta halv 8 bussen, roligt.. nej!
Ska vara på VF vid halv 9 med klassen.
Vi ska jobba med skoltidningen hela veckan.
Halv 9 till halv 4, jippi!
Aha, det får väll gå. Det är helg snart igen, haha.
Nu ljög jag.. Men jag får väll tänka så.
Ni får ha det så bra!

Peace / ess


jag och robin för nått år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0