äntligen fredag

Om jag har längtat efter denna dag..
Fredag innebär att det är helg och jag och
Maja ska på fest idag. Ska bli soft, hoppas det
blir bra kväll! ;) Men vad kan bli fel när man har
Maja brevid sig liksom? haha..
Vi fick hem våra armband igår som vi beställde för
bara några dagar sen. Friends armband, det stod
fina saker om sin vän på det, och var riktigt fin så
det beställde vi :)!
Idag gick jag dock inte till skolan, jag pallade inte.
Jag behövde ej för pappa heller, för jag gör inget
i skolan ändå så varför. Aha, mina de07brudar saknar jag
ju som vanligt när jag inte är med dom! Men det är soft
ändå här jag sitter ;) .. hehe!
Blir att fundera, som alla tjejer gör när dom ska ut,
vad jag ska ha på mig ikväll.. stora problema! haha.
Vi får väll se vad det blir ikväll, soft ska det blir iallafall.
Får skjuts hem av Robin och Andreas, även Marcus också
tror jag, hehe! Andreas kommer till skoghall idag.. Det ska
bli kul att träffa han igen och skratta lite åt rullstolssnubben!!

Som sagt, vi får se vad kvällen har att bjuda på..
Men en sak är säker, att jag kommer ha kul
oavsett :) med majsi..

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

elin vill ha sex med en rullstols bunden ;)

2009-01-16 @ 12:31:01
Postat av: Jonna

fin blogg Elin:)

2009-01-17 @ 10:47:56
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har ni köpt armbanden?:) fina dom var!!!

2009-01-26 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0