soft ändå

Kvällen var riktigt soft. Det var mysigt att träffa
alla brudar igen och vi tog ikapp allt som vi
inte har berättat för varandra och allt mellan
himmel och jord kom fram. Minnen var överst
på listan. Sommar 08, det var vårat år. Men det
kommer en till sommar nu och den ska fan bli våran
också kan jag svära på. Nu är lilla elin trött så hon ska
sova nu. Imorgon blir det att städa och få lite pengar
hos Sven. Sen Bergvik med syster. Farmor fyller ju år
på måndag så hon ska att få nått litet av oss :).
Ni får sova så gott, ska jag göra nu!

pusspusspuss, peace


Kommentarer
Postat av: stina

sv: nej jag kan tänka mig det, haha. ska nog försöka hålla mig undan från det!

2009-02-08 @ 18:56:10
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0